Ahogy a Volkswagen Polo GTi esetén is, úgy a Seat Ibiza Cupra motorteréből is kikerül a kettős, kompresszoros-turbós feltöltésű 1,4 literes négyhengeres, amelyet már nem akartak az Euro 6-os előírásokhoz igazítani. A helyét a csak turbós, de 1,8 literes lökettérfogatú négyhengeres veszi át, ami kicsit erősebb és sokkal nyomatékosabb.
A korábbinál 12-vel több, immár 192 lóerő gyilkolja az első abroncsokat, a maximális nyomaték 70 Nm-rel emelkedett 320 Nm-re. A jobb erőben és megfiatalodott megjelenéssel rendelkező Seat Ibiza Cupra a korábbinál 3 tizeddel gyorsabban, 6,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, csúcssebessége 235 km/óra. A motorleállító miatt a szabványos fogyasztás a forró ferdehátú-kategóriában egyébként is elméleti fogyasztásértéket inkább nevetségessé teszi: 6 l/100 km. Az utastérben a normál Ibiza frissítés hozadékain felül a Leon Cuprából származó kormánykerék jelenti a változást.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!