A műanyagkarosszériás – felár ellenében alumínium felépítményeket is készítenek – autók gyártására specializálódott Delahaye USA elnevezésű cég, amely előszeretettel értelmezi újra a harmincas-negyvenes évek fényűző klasszikusait, március elején mutatta be legújabb alkotását, a Bugnaughty elnevezésű roadstert. Ennél az Auburn Boat-tail Speedster, a Bugatti Type 57S és az 1935-ös Delahaye Figoni & Falaschi Type 135-ös veteránautók megjelenését próbálták meg egybegyúrni.
Az eredmény egy olyan látványos karosszéria, amelylendületes megjelenésével és teljesen zárt sárvédőivel párját ritkítja a piacon. Biztos, hogy nem lesz gyakori látvány, hiszen az alapár 300 000 dollár, és ezért a pénzért 9-12 hónap után kapja meg autóját a kedves megrendelő – és akkor még ott vannak az esetleges extra kívánságok.
Amelyek közé maga az erőforrás és az erőátvitel is tartozik. Az alapárban annyi van benne, hogy a létraalvázra Ford/GM/Mopar V8-as motor-váltó rögzítéséhez alkalmas csatlakozási pontokat helyeznek el, aki más erőforrásra vágyik (BMW, Aston Martin V12-es, Mercedes V8-as, satöbbi), annak némi felárral kell számolnia, vagy rögzítési pontok nélkül kapja az autóját.
Alapból Ford első-hátsó híddal és annak a fékrendszerével szerelik a Bugnaughty-t, amelynél alapfelszerelés az airride rendszer is. Szintén az extrafelszerelések közé tartoznak a sárvédők, amelyek nélkül remek hotrod a kocsi – ezért nem is akarják rákényszeríteni azokat a vásárlóra. A Delahaye USA arra külön felhívja a reménybeli tulajdonosok figyelmét, hogy a formából adódóan az utastér meglehetősen keskeny, könnyen lehet, hogy nem fog benne elférni a kedves ügyfél, úgyhogy mindenképpen tartson üléspróbát vásárlás előtt.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!