A Ssangyong Rexton G4-es modellfrissítésekor a klasszikus receptet követik, a korábbinál látványosabb lett a hűtőrács-betétje, és több króm csillog a kocsi elején, és természetesen lecserélték a lökhárítókat is.
Az utastérben javított minőségérzet jelenti az újdonságot, illetve immár a hátsó oldalablakoknál is van lehajtható napellenző. A motorválasztékban annyi a változás, hogy a 2,2 literes, 187 lóerős dízel (7 fokozatú Mercedes-Benz automatikus váltó) az eddiginél tisztább üzemű, az egyes exportpiacokon választható, 225 lóerős 2,0 literes turbómotornál (6 fokozatú Aisin automatikus váltó) minden marad a régiben.
A Rextonnal egyszerre újult meg a két platós változat is, a Rexton Sports és a 2019 januárjában bemutatott, nyújtott platós Khan is. Ezeknél új az első lökhárító, az eddigi kerek helyett négyszögletes a ködfényszóró, a tetőkárpit pedig fekete. Mostantól a pickupok is a személyautóban használt, SCR-katalizátoros dízelt kapják – itt 181 lóerő a teljesítmény.