Argentínában gyártják a dél-amerikai piac számára a Peugeot 208-ast, amely több pontos is eltér az európai modelltől. Kezdjük a rossz utakhoz igazított, 10 mm-rel több hasmagasságot biztosító felfüggesztéstől az alumínium helyett acél fedelekig (nehezebb, de olcsóbb), illetve arrafelé már csak Fiat-motorokkal kínálják a típust. Brazíliában a helyi adószabályozás miatt az 1,0 liter alatti motorokat kedvelik, és a Fiat blokkjának átvétele egyszerűbb és gyorsabb volt. Tavaly nyáron került be a Peugeot 208 motorházteteje alá az 1,0 literes szívómotor, most pedig ennek turbós változata is elérhető lesz – miközben az 1,6-os Peugeot szívómotor is a kínálatban marad.
Az 1,0 literes turbómotor teljesítménye benzinnel 125 LE, etanollal 130 LE, a maximális nyomaték 200 Nm (1750/perc), és csak fokozatmentes automatikus váltóval (7 szimulált fokozat is van, ha valaki saját maga szeretne kapcsolgatni) kínálják. Nem kényszerítik rá a vásárlókat a downsizingolt erőforrásra, az eddig kínált 1,6-os szívómotor (120 LE, 6 fokozatú automatikus váltóval) is a kínálatban marad lényegében azonos áron (150 000 Ft-nál kisebb a különbözet). A Peugeot 208 Turbo 200-as indulóára 99 990 real Brazíliában.