Meglepő módon egy olyan, szemmel láthatóan far-középmotoros sportkocsi megjelenését védte le a Honda, amely nagyobb a japán belpiacos S660-asnál, és ránézésre kisebb az új NSX-nél. A kötelező tartozékok hiánya (úgymint kilincsek, használható méretű tükrök, satöbbi) arra utal, hogy ez még csak egy tanulmány lesz, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy még megéljük az autó piacra dobását.
Az új Honda NSX-et is hosszú éveken át tanulmányozták, míg nem is olyan rég bemutatták a végleges, sorozatgyártású autót – igaz, néhány fényképen kívül még mindig nincsenek hivatalos információk a hibrid szupergépről. Az itt látható sportkocsi egyébként mintha kabrió lenne, könnyen lehet, hogy az S2000-esnek akarnak egy méltó utódot készíteni.
A technika pedig igen jó eséllyel benzin-elektromos hibrid hajtást jelent majd, amelynél a Civic Type R-ben is használt 2,0 literes turbómotort támogatják meg még pár száz Nm-rel és pár lóerővel csak a rend kedvéért. Ez egyébként szintén csak találgatás az alapján, hogy a Honda idén az Electric SH-AWD elnevezésű sportkocsival áll rajthoz a Pikes Peak hegyi felfutón, a CR-Z elemekből összeeszkábált karosszéria alatt pedig szemmel láthatóan középmotoros technika rejtőzik.
Erről az autóról egyébként jelenleg csak annyit tudunk, hogy nem véletlenül tesztelik az autóban használt újfajta műszaki megoldásokat – Electric SH-AWD összkerékhajtás, P-AWS Precision All-Wheel Steering – és ezekről hamarosan több információt is közölnek majd. A türelem rózsát terem, és jó eséllyel pár éven belül egy középmotoros Honda Roadstert is.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!