Az SVI nevű karosszériaépítő páncélozott járműveket is készít, a haditechnikai eszközök mellett a magánpiac számára is, utóbbi sorozatának a belépőmodellje az új Max 3-as, amely a Toyota Landcruiser 79-es duplafülkés pickup alapján készül. Egy-, két vagy három üléssoros karosszéria is választható, az első kettő platós, a harmadik zárt. Az acéllemezekből és 38 mm vastag üvegből összeállított karosszéria alapesetben B6-os védelmet nyújt, azaz AK-47 golyókat is megállít, felár ellenében B7-esre is javítható a védelem, ami kézből indítható rakéták elleni védelmet jelent.
A megrendelő döntheti el, hogy jobb- vagy balkormányos legyen a kialakítás, kérhető forgatható lőtorony géppuska-tartóval (fegyvert nem adnak). Az alvázat és a hajtásláncot nem módosítják, Dél-Afrikában 4,0 literes szívó V6-ossal (231 LE/360 Nm), 4,2 literes soros hathengeres szívódízellel (128 LE/280 Nm) és 4,5 literes V8-as turbódízellel (205 LE/430 Nm) készül a Landcruiser 79-es pickup, ezek választhatóak az SVI Max 3-ashoz is. A felfüggesztést megerősítik a nagyobb saját tömeg miatt, illetve speciális felniket és gumikat is felszerelnek, ezek ellenére az autót a Toyota márkakereskedésekben lehet szervizelni. Az indulóár 1,6 millió rand, azaz 31,5 millió Ft.