Amíg a ralipályákat a Peugeot 205 T16 uralta, közúton a 205 Rallye volt az igazi csemege – a motorja ugyan kisebb volt, mint a GTi-ben (amelytől a fékeket azért megörökölte…), de a 2 dupla karburátorral az 1294 köbcentis blokkból 103 lóerőt (6800/perc) csalogattak elő a Peugeot-Talbot Sport szakemberei, és ennek egy extráktól megfosztott, mindössze 794 kg tömegű autót kellett mozgatnia. Ennek a vas kisautónak a szellemiségét hozza most vissza 50 példány erejéig a svájci Garages Hotz márkakereskedés, aki elkészítette a modern 208 Rallye-t.
Szigorúan csak dekorációra korlátozódik az átalakítás, fehérre fújják a kerékíveket, a Peugeot-Talbot Sport színei is megjelennek az autó orrán és farán, fehérre fényezik a lemezfelniket is. A karosszéria külsején és belsején is piros díszek jelennek meg. Műszakilag nincs változás, a Peugeot 208 Rallye mozgatásáról a 100 lóerős 1,2-es turbómotor gondoskodik – ez a maximum kézi kapcsolású váltóval. A vételár 24 500 CHF (9,64 millió Ft), ami nagyjából 1000 CHF-fel magasabb a kiindulási alapot jelentő Peugeot 208-asnál.