Kevés olyan cég van a világon, amely az indiai DC Design-hoz hasonlóan a hagyományokkal nem törődve mer autókat készíteni. Legújabb alkotásuk, a Tornado elnevezésű SUV-sportkocsi is ezt bizonyítja.
Ennél az Audi 6,0 literes V12-es dízelmotorja hajtja a négy kereket, azonban az erőforrást az ülések mögé, középmotorként építették be. A teljesítmény is megnövelték, pontos számok helyett annyit mondanak, hogy a gyárinál 25 százalékkal nagyobb az erő – alapból 500 lóerőt és 1000 Nm-t tud a blokk. Említést érdemelnek még a 325/25 R 28-as (!) abroncsok, ilyet eddig csak tuningolók alkalmaztak, leginkább az Egyesült Államokban.
Az utastérben négy darab fotel szolgálja az utasok kényelmét, állítható légpárnák segítségével lehet szabályozni az oldaltartás mértékét annak megfelelően, hogy mennyire sportosan közlekedik a sofőr. A lemezek alatt úgy alakították ki a dolgokat, hogy az indiai közlekedésnek megfelelően jobb kormányos autóból egyszerűen lehet bal kormányosat készíteni. Tanulmányról van szó, ahol drive-by-wire megoldást, azaz elektromos kormányzást, féket és gázt használnak, a sorozatgyártású változaton várhatóan csak utóbbi marad meg.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!