Beköszöntött az elektrifikáció kora a Maserati márkánál, a vetélytársakhoz képest jelentős lemaradással, és épp csak egy 48V-os lágyhibrid rendszert tudtak összehozni. A Ghibli a márka aktuálisan legsikeresebb modellje, 2013-as bemutatása óta százezret értékesítettek, a lágyhibrid hajtást a kék karosszériadíszekről lehet majd felismerni.
A 2,0 literes négyhengeres turbómotorhoz a Bosch szállítja a 48V-os indítógenerátort és az elektromos légsűrítőt, tehát kettős feltöltésű a belső égésű erőforrás. A rendszerteljesítmény 330 lóerő, a maximális nyomaték 450 Nm, utóbbi alacsony, 1500/perces fordulattól áll rendelkezésre egészen 4000/percig. A 0-100 km/óra gyorsulás 5,7 másodpercig tart, a csúcssebesség 255 km/óra, az egyelőre csak becsült (hátra van a hitelesítés) szabványos átlag 9,6-8,5 l/100 km.
A lágyhibrid Maserati Ghibli egyébként nem a legtakarékosabb változat, hiszen a 3,0 literes V6-os dízellel szerelt változat 7,5 l/100 km-es átlaggal rendelkezik.