Nem egyszerűen csak a 70 lóerővel nagyobb teljesítményű, 610 LE/560 Nm-es szívó V10-est kapta meg az Audi R8 Spyder plus változata, hiszen a saját tömegből is lefaragtak 25 kg-ot. Utóbbi annak köszönhető, hogy sokkal több helyen alkalmaznak karbont, mint az alapmodellnél, például a szériában adott kagylóülések váza is műanyag.
A módosítások eredményeként a 100 km/h-s sebességet 3 tizeddel gyorsabban, mindössze 3,3 másodperc alatt éri el az Audi R8 Spyder V10 plus, a csúcssebesség 328 km/h. Remek hangélményt ígérnek, hiszen nyitott tetővel az eddiginél jobban lehet majd hallani a 8700/perc leszabályozási fordulatszámmal dolgozó erőforrást.
Némileg játékrontó, de fogyasztást javító megoldás, hogy 55 km/h alatt guruláskor old a tengelykapcsoló, tehát szabadon gurul az autó, ilyenkor már nincs motorfék – cserébe 12,5 l/100 km lett a szabványos átlag, már ha ez érdekelné azt, akinek van bő 200 000 eurója egy sportkocsira. Már fogadják a megrendeléseket a márkakereskedések, a nyár végén kapják meg az első megrendelők az autójukat.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!