Úgy sikerült elhelyezni az akkumulátort, a hajtómotort és a töltőelektronikát a Honda N-Van karosszériájában, hogy a kei-kategóriás méretű egyterű rugalmasan alakítható belseje megmaradt, tehát továbbra is a padlóba hajthatóak az ülések, és a bal oldalon – Japánban ez a padka felőli oldal – B oszlop nélküli nagy nyíláson át lehet hozzáférni a belső térhez.
A Honda N-Van e: esetén a hajtómotorról csak ködösítenek (teljes terheléssel is jó gyorsítóképesség, halk és vibrációszegény), az akkumulátor kapacitás se ismert, de az igen, hogy a WLTP-szabvány szerint 210 km a hatótávolság, a 6 kW-os fedélzeti töltővel pedig 5 óra a töltési idő, és 1,5 kW-os teljesítményleadása van az autónak a megfelelő adapterrel. Az akkumulátoros-elektromos Honda N-Van e: vételárát majd a 2024 tavaszán induló forgalmazás előtt árulják el.
Észak-Amerikában végre hivatalosan is bemutatták a Prologue nevű villanyautó sorozatgyártású változatát. Ennek egyelőre becsült indulóára van, ami kedvezmények előtt 50 ezer dollár alatti indulóárat jelent, amelyet majd csak később pontosítanak – de már fogadják a megrendeléseket. Három felszereltség (EX, Touring, Elite) lesz, 1 vagy 2 hajtómotor közül lehet választani (utóbbiról elárulták, hogy 292 LE a rendszerteljesítmény és 451 Nm), és 483 km-es hatótávolságot céloznak meg a 85 kWh kapacitású akkumulátorral – villámtöltésre 155 kW-tal van lehetőség.
A GM Ultium műszaki alapját használják, de a Honda mérnökei hangolták a felfüggesztést, a 11,3 colos képátlójú érintőképernyős fejegység hardvere ugyan a GM-től származik – a mozgás közbeni kezelést megkönnyítő puha kéztartó párna a Honda figyelmessége -, de a beépített Google alkalmazásokat futtató program már a japán mérnökök munkája, ahogy a töltő-alkalmazás is a Honda által szerződött partnerekkel működik. Se a Honda N-Van e:, se a Honda Prologue európai forgalmazását nem tervezik.