A gyár szerint például pizzafutárok ideális járműve lehet a Renault Twizy Cargo elnevezésű haszonjármű, ezzel csak annyi a baj, hogy az autó hátrányait ötvözi a robogók hátrányával. Nem lehet vele az álló kocsisorok között előrejutni vele, mert ahhoz túlságosan nagy, másfelől meg lényegében nincs raktér, hiszen például az üdítőket már a pizzák tetején kell szállítani.
Jó sokat dolgoztak a mérnökök, mire sikerült összehozni a 156 literes zárható rekeszt az autópótlék hátuljában. Egyfelől megszüntették a hátsó ülést, tehát csak egyszemélyes a Twizy Cargo, másfelől a hátsó részen kialakítottak egy oldalra nyitható fedelet, amelynek segítségével hozzá lehet férni az 55×50 cm alapterületű, 95 cm magas térhez. A terhelhetőség egyébként az a 75 kg, ami a második utas szabvány szerinti tömege.
A felépítmény módosításán kívül nem nyúltak a Twizy technikájához, haszonjárműként is kétféle változatban, 5 vagy 18 lóerős teljesítménnyel, 45 illetve 80 km/órás csúcssebességgel lehet kérni a Renault Twizy Cargo-t, amelynek hatótávolsága 100-120 kilométer elméletileg. Németországban egyébként 7980 és 8680 eurós áron lehet kapni az újdonságot. Ez nem nagyon versenyképes egy hagyományos robogóhoz képest, de még egy akkumulátoros-elektromos kétkerekűvel is gyorsabban célba ér a pizza.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!