Nem tudjuk, mi motiválta a megrendelőt, aki úgy döntött, hogy az 1988-ban gyártott BMW 325-ös kabriója túlságosan is jó, ezért inkább alaposan átépítteti azt. Ráadásul nem aprózta el a dolgot, az egyedi alvázra a német kabrió A oszlop mögötti karosszériáját helyezték rá, és onnan származik a 2,5 literes soros hathengeres és a négyfokozatú automatikus váltó is.
Az alaposan megnyújtott alváz eredetileg egy 1975-ös Ford Thunderbird alatt szolgált, így onnan származnak a felfüggesztések is, az első tengely vagy három méterrel ment előrébb az eredeti pozíciójához képest, hátul meg merev tengely dolgozik. Az átalakítást végző Gatsby Coachworks nevű cég az extra orron kívül oldalt kivezetett kipufogókat is készített, no meg igyekeztek rengeteg krómmal palástolni a hátsó részénél, hogy a megszokottnál fél-egy emelettel magasabban látja az embert a BMW e30-as hátsóját.
A 2000-ben elkészített egyedi Gatsby BMW kabriónak egyébként van légkondija, de például a vászontetőt már kézzel kell mozgatnia a használónak; ha nagyon megizzadna, a csomagtér padlója alá rejtett hűtőből fogyaszthat friss italokat. A Gateway Classic Cars által hirdetett autóról egyébként azt állítja a tulajdonosa, hogy országúton mindössze 12 literes fogyasztással lehet vele haladni. Valószínűleg azért mért városi fogyasztást, mert ekkora tengelytávval nem lehet egyszerű dolog a házak között manőverezés. Az eladó – aki egyébként az átépítést is megrendelte – ebben a formájában már több, mint 40 000 kilométert autózott a BMW-vel, amiért egyébként 29 995 dollárt, azaz 6,8 millió Ft-ot kér.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!