Lipcsében van a székhelye a most alapított Milivé nevű műhelynek, amely a német autóipar legendás típusait akarja modernizálni. Kezdetnek itt a Milivé Stella, a teljeskörűen átépített Volkswagen Bogár. A gyári alkatrészek közül csak a karosszéria közepét hagyják meg, egyébként mindent a lehető legjobbra cserélnek. Kezdjük a LED-es technológiára átállított világítással, a gyári fényszórók helyén csak nappali menetfényeket látunk, a fő fényforrás a csomagtérfedél sarkához kerül.
Teljesen átalakul a belső tér, ahol a legújabb divatnak megfelelően közös üvegpanel mögött 2 darab 12,3 colos képátlójú digitális kijelzőt helyeznek el – így a legtöbb fizikai kapcsolótól megszabadulhatnak –, a műszeregység grafikája a gyári analóg műszert idézi, parkolóradar mellett körkamera-rendszer is van a fedélzeten.
Radikálisan átalakul a technika, elöl-hátul egyedi, kettős keresztlengőkaros független felfüggesztést használnak, a 19 colos felnik mögött nagy átmérőjű tárcsafékeket találunk elöl 6, hátul 4 dugattyús nyergekkel. A 4 hengeres boxer lökettérfogatát 2276 köbcentire növelik, a keverékképzésről dupla Weber karburátor gondoskodik, a gyújtás elektronikus. Az első generációs 911-esből származó, teljesen felújított 4 fokozatú ZF automatikus váltót építenek be, az automata módon kívül manuális vezérlésre is van lehetőség kapcsolófülekkel. A Milivé a 22 millió bogár emlékére 22 darab Stella kupét épít, az indulóár 570 000 euró, azaz 228 millió Ft, ebben az összegben benne van már a kiindulási alapot jelentő VW 1203-as beszerzése is.