Maradt a szögletes forma, azonban az új Lamborghini Urus esetén már nem derékszögek az uralkodóak, mint az LM002-nél, hanem a hegyesszögek. Arról nem is beszélve, hogy ezúttal már kezdettől fogva a civil vásárlók igényeire szabják az autót, nem a katonai változatot építik át.
Az olasz márka természetesen rengeteg karbont alkalmaz majd a tömeg alacsonyan tartása végett, ami különösen fontos a magas építésű autók sportos vezethetősége miatt, a technika jelentős része – erőátvitel, felfüggesztések – már a Volkswagen konszern következő generációs rendszerei lesznek, amelyet a következő Q7-esben, VW Touaregben és Bentley személyautókban is használnak majd. Állítólag ebben az autóban már nem saját, V10-es vagy V12-es erőforrás lesz majd, hanem az új, 4,0 literes V8-as turbómotor.
Az utastérben is jól látható a karbon, illetve márványos fényezést is használnak, a középkonzolt egy darab hatalmas érintőképernyővel helyettesítették. A Lamborghini Urus leghamarabb 2017-ben kerül a kereskedésekbe, a stílusában nagyon hasonló Estoque limuzin sorsáról nincs információnk.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!