Ahogy eddig, a jövőben is a Renault Master testvérmodellje lesz a Nissan Interstar, a most bemutatott új generációnál átveszik az akkumulátoros-elektromos változatot is. A japánok által kínált modellnél 5 év 160 000 km teljes körű garanciát adnak minden változatra, a nagyfeszültségű akkumulátorra 8 év 160 000 km garanciát vállalnak. A korábbinál szélesebb lesz a gyár által kínált speciális felépítmények sora, például billenőplatós vagy nagy méretű dobozzal szerelt változat is elérhető lesz az árlistából.
Nem csak megdöbbentő az új orr, annak segítségével 20%-kal csökkentették a légellenállást, ami minden hajtásláncnál üzemanyag-megtakarítást jelent. A fordulókör átmérőjét 1,5 méterrel csökkentették, az oldalsó tolóajtó 40 mm-rel szélesebb az eddiginél, a raktérhossz 100 mm-t nőtt, különösen tartós huzatot és a ki- és beszállás miatt stratégiailag megerősített vázat kapnak az ülések. A 3,5 tonnás össztömegű dízelmotoros változatnál közel 2 tonna a terhelhetőség, a 4 tonnás össztömegű (ez még B-s jogosítvánnyal vezethető) akkumulátoros-elektromos változatnál 1,6 tonna a terhelhetőség.
A Nissan Interstar-e villanyautó 40 (130 LE/300 Nm, 200 km hatótávolság) vagy 87 (145 LE/300 Nm, 460+ km hatótávolság) kWh kapacitású akkumulátorral választható, utóbbinál villámtöltéssel (130 kW) 30 perc alatt 252 km-nyi energiát lehet vételezni, a fedélzeti töltővel (22 kW) kevesebb, mint 4 óra a 100%-os töltöttségi szint elérése. A dízelmotorokról egyelőre annyit mondtak, hogy azokhoz 9 fokozatú automatikus váltó is elérhető lesz.