A Genfi Autószalonon lesz hivatalos a Škoda Fabia modellfrissítése, amely során épp csak a legszükségesebb mértékben módosították a megjelenést. Immár egyenes a fényszóró alsó pereme, kicsit szélesebb lett a hűtőrács. Felár ellenében teljesen LED-es fényszóró és LED-es hátsó lámpa is rendelhető, a könnyűfém felnik között pedig már 18 col átmérőjű is található.
Az utastérben még ennyi változás sincs, a műszeregység grafikáját rajzolták át, van néhány új minta a díszbetéthez, ezen kívül kétszínű üléskárpitok jelentek meg a feláras felszerelések között. Három vezetéstámogató rendszer jelenik meg a cseh kisautóban, a holttérfigyelő, a hátsó keresztirányú forgalomfigyelő és fényszórósegéd. A Swing fejegység immár 6,5 colos képátlójú érintőképernyővel jön, az Amudsen navigáció valósidejű forgalmi információkat is megjelenít.
Radikálisan átalakul a motorkínálat, ami a jövőben egyféle benzinest jelent. Az 1,0 literes háromhengeres szívómotorként 60 vagy 75 lóerővel rendelkezik (előbbi várhatóan ezt követően sem lesz elérhető Magyarországon), míg a turbós kivitel 95 vagy 110 lóerős, utóbbiaknak közös vonása, hogy részecskeszűrővel rendelkeznek. A legerősebb változathoz kérhető 7 fokozatú dupla kuplungos váltó.