Dél-Afrikában vezethették meghívott újságírók a Porsche Macan enyhén álcázott, frissített változatát. A fekete csíkkal összekötött hátsó lámpákról lehet majd a legkönnyebben felismerni az új modellévhez tartozó változatot, de természetesen az első lökhárítót is átrajzolják.
Teljesen megújul a motorválaszték, európai vásárlók számára a legfontosabb változás, hogy megszűnik a dízel választási lehetőség. Az alapmotor a jövőben a 2,0 literes turbó, aminek a teljesítményét 300 lóerőre növelik, a Macan S-ben pedig új fejlesztésű (immár a hengersorok között vannak a turbófeltöltők) 3,0 literes V6-os dolgozik 360 lóerővel, a Macan Turbo 2,9 literes V6-os biturbója 440 lóerős lesz. Hibrid változatot csak a következő generációból kínálnak majd a hírek szerint.
A felfüggesztésben még több alumíniumot használnak a rugózatlan tömeg csökkentése érdekében, javítanak a zajszigetelésen és a menetkomforton is, extraként elérhető a speciális felületkezelésű PCCB fékrendszer is, amit a fehér nyergekről lehet felismerni. Az utastérben a nagyobb méretű központi érintőképernyő alapján lehet majd azonosítani a 2019-es Porsche Macant.