Keskenyebb króm szemöldökkel folytatja a pályafutását a Honda City lépcsős hátú kisautó Indiában, egyébként a méhsejt-mintájú hűtőrács, az új első lökhárító és a felnik jelentik a változást, no és vannak új karosszériaszínek is. Az utastérben nincs érdemi változás, felszereltségtől függően adják a digitális műszeregységet, az érintőképernyős fejegységet, a PM2.5-ös részecskéket kiszűrő automatikus légkondit.
Fontos változás a motorkínálatban, hogy búcsúzott az 1,5-ös turbódízel, amelynek helyére az 1,5-ös négyhengerest használó e:HEV öntöltő hibrid hajtás kerül 109 lóerős teljesítményű villanymotorral – ehhez elektronikus rögzítőféket és hátsó tárcsaféket is adnak. Alapmotorként megtartják az 1,5-ös szívómotort (121 LE/145 Nm), amelyet 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval vagy CVT-vel párosítanak, ennél hagyományos kéziféket és hátsó dobfékeket használnak.