Nem véletlen, hogy az Arthur Kar által alapított, az autó témát a divat világával ötvöző L´Art de L´Automobile nevű ruházati márka a 968-ast választotta kiindulási alapnak, hiszen épp bemutatásának 30. évfordulóját ünnepli a sportkocsi. Egy francia műhelyben 18 hónap alatt szabták át a karosszériát, mire az kellően divatos lett.
Egy kupéból indultak ki, amelynek eltávolították a tetejét, egyedi hátsó fedelet készítettek, az egy csíkba rendezett hátsó lámpán a divatmákra napszemüvegein látható Kar felirat olvasható, az utastér átalakításánál a Porsche partnerei segítettek. A TAG Heuer egyedi stoppert készített, a Recaro kagylóüléseket az ECCO Leather műhely egyedi bőrkárpitjával vonták be, a Bose egyedi hifit állított össze a 968 L´Art névre keresztelt autónak.
Arthur Kar azért kötődik erősen a Porschéhoz, mert 16 éves korában gyakornokként egy Porsche-márkaszervizben kezdett dolgozni, majd miután önállósította magát, Porschékkal kereskedett, mígnem 2017-ben megalapította a L´Art de L´Automobile divatmárkáját.