Új első lökhárítóval és LED-es fényszórókkal újul meg a Volkswagen T-Roc megjelenése, felszereltségtől függően (a mátrix LED-hez jár) immár itt is van a fényszórókat összekötő LED-pálca a hűtőrácsban. A hátsó lámpa szintén LED-es, a magasabb felszereltségnél animált az irányjelző fény. Újak a 17-19 colos felnik, és vannak új karosszériaszínek is.
Alapfelszerelésként adják a digitális műszeregységet, átrendezték a középkonzolt, alacsonyabbra kerültek a középső szellőzőnyílások, hogy legyen hely az opciósan akár 9,2 colos képátlójú érintőképernyőnek – 6,5 colos képernyő jár alapáron, extraként van még 8 colos is –, a klímavezérlő digitális lett. A fejegység az MIB3-as generációja, opciósan adják a vezetéknélküli Android Auto és Apple Carplay kapcsolódási lehetőséget.
A Volkswagen T-Roc motorkínálatban nincs változás, alap a 110 lóerős 1,0 literes turbómotor, amelyet a 150 lóerős 1,5-ös turbómotor követ, a 190 lóerős 2,0 literes turbómotornál már alapfelszerelés az összkerékhajtás. A 2,0 literes TDI 115 vagy 150 lóerős lehet, utóbbihoz felár ellenében adják az összkerékhajtást. A csúcsot továbbra is a T-Roc R jelenti, amely 300 LE/400 Nm teljesítményű 2,0 literes turbómotort kap, a 0-100 km/óra gyorsulást 4,9 másodperc alatt letudja és 250 km/órás csúcssebesség elérésére képes. Ahogy eddig, úgy a jövőben is a vászontetős kabrió az 1,0 és 1,5-ös benzines turbómotorokkal választható.