Észak-Amerikában épp csak a lökhárítót cserélik le a Toyota C-HR modellfrissítés során, ehhez képest Európában legalább egy nagyobb rendszerteljesítményű hibrid hajtást is kapunk. Japán azonban még erre is rátesz egy lapáttal, hiszen a hazai piacon GR Sport kivitelben is elérhető lesz a szabadidő-kupé.
Darabosabb az első lökhárító, amelyen maximalizálták a légbeömlőket, a kerékjáratokba 19 colos felniket szerelnek 225/45-ös abroncsokkal. 11 karosszériaszín választható, köztük öt darab kéttónusú – fekete tetővel. Az utastérben jobb oldaltartású első ülések, kisebb átmérőjű kormánykerék, ezüst díszvarrás és fémpedálok jelentik az eltérést.
A megjelenésen kívül egy extra keresztmerevítővel növelik a karosszéria szilárdságát, újak a rugók, a lengéscsillapítók és a stabilizátorok, és a kormányzást is pontosabbá tették. Az már minden, modellfrissítés utáni Toyota CH-R sajátja, hogy az 1,2-es turbómotorhoz választható hatfokozatú, kézi kapcsolású váltónál fordulatszám-szinkronizálást vezettek be.