Lassú munkához idő kell, de végül elkészültek a Nissan munkatársai a Juke szabadidő-autó karosszériájának és a GT-R néven is emlegetett Godzilla technikájának összeházasításával.
Néhány dologról azért lemondtak, például a tömeget feleslegesen növelő, a hátsó tengelyen lévő váltótól a hajtást előre vivő második kardántengelyről, meg úgy egészében a praktikusságról. A hosszában beépített V6-osnak értelem szerűen több helyre van szüksége, mint a keresztben beépített négyhengeresnek, így a vezető- és az anyósülés műszerfalastól hátrébb költözött, a hátsó ülés megszabadultak.
A legszebb az egészben, hogy a két példányban készülő – egy bal- és egy jobbkormányos – Nissan Juke R közúti használatra is alkalmas lesz, azaz rendszámot fog kapni. Teljesítményt nem tudunk, 480-550 lóerő között bármit tudhat a 3,8 literes turbómotor, attól függően, milyen évjáratú GT-R-ből származik. Az autó közúti tesztelése november végén indul. Addig is a videón hallható motorhanggal vigasztalódhatunk.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!