Claude Sage nevét eddig csak a bennfentesek ismerték, illetve a svájciak, hiszen alapítója és hosszú éveken keresztül vezetője volt a japán márka ottani forgalmazójának. 1984-ben részese volt a HP-X nevű autó fejlesztésének, a Honda Pininfarina eXperimental nevű prototípus egy Formula-2-es Honda V6-ost és olasz karosszériát kapott, ebből indult meg aztán a fejlesztés, ami az 1989-ben piacra dobott Acura NSX-ben végződött, és amely során Claude Sage tesztpilótaként segítette a munkát, és 1994-ben egy gyári NSX-szel állt rajthoz a LeMans-i 24 órás futamon. Nem csoda tehát, hogy első európai ügyfélként ő vehette át a második generációs Honda NSX kulcsát a gyár franciaországi forgalmazójának vezetőjétől Monacói lakhelyén. A kérdéses autóról annyit árul el a sajtóközlemény, hogy az Curva vörös színű.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!