Amíg mi itt Európában épp a legújabb családi modellt próbálgatjuk, az Egyesült Államokban épp az 550 lóerős Camaro a téma a Chevrolet háza táján.
Végre a GM póniautója is megkapta a 6,2 literes, kompresszoros V8-as erőforrást, amelynek a teljesítményét ugyan visszavették 550 lóerőre, de azért még így is ez a legerősebb izomautó, ami ma megvásárolható. A 745 Nm-es nyomatékkal hatfokozatú kézi kapcsolású, vagy felár ellenében hatfokozatú automatikus váltó birkózik, nagyobb teherbírású differenciálművet és féltengelyeket is kapott a Camaro ZL1. A megállásról Brembo fékrendszer – elöl hat, hátul négy dugattyús féknyergek – gondoskodik.
Az autó megjelenését egy kicsit át kellett alakítani az új motor miatt, egyrészt több levegőre van szüksége, másrészt nem fért el a magas erőforrás a széria motorháztető alatt. A csomagtérfedélre nagyobb méretű légterelőt kapott, és ennél már négy csöves a kipufogó-végződés. Az autó forgalmazása egyébként csak 2012 elején indul, idén nyáron véglegesítik majd a felfüggesztés hangolását.