Meglepetések helyett lényegében ugyanazt a megjelenést kapja az európai Nissan NP300 Navara, mint a Távol-Keleten már korábban bemutatott új generáció. Azonban műszaki oldalról igenis jelentősen eltér testvérétől a Spanyolországban gyártott változat.

Megtartotta a létraalvázas felépítést a platós kisteherautó, amelynek a munkára használt nyújtott fülkés változata továbbra is laprugós-merevhidas hátsó felfüggesztéssel készül, de a sokkal inkább adóelőnyök miatt személyautó helyett vásárolt dupla fülkés karosszériánál már a korábban csak a zárt karosszériánál (Pathfinder) használt független felfüggesztést használják, ami kisebb terhelhetőséget de sokkal jobb rugózási komfortot kínál. Egyébként teljesen új fejlesztésű ez a hátsó híd, ami 20 kg-mal könnyebb a merev tengelyes hátsó futóműnél.

Egyedüli motorként 2,3 literes, négyhengeres dízel lesz a kínálatban, a két turbós egység 160 vagy 190 lóerős teljesítménnyel választható. A fogyasztásról annyit mondanak, hogy a szabványos érték akár 24 százalékkal alulmúlja az elődöt, itt minden bizonnyal az utód nélkül maradó V6-os dízelhez képest érték el a jelentős megtakarítást. Javítottak a fülke szellőzésén, az áttervezett ülések hosszú távon se fárasztóak, és az eddiginél több elektronikus segédre számíthat a Nissan NP300 Navara sofőrje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!