Egyszer már felfrissítették a 2008-ban bemutatott Citroën Berlingo megjelenését, úgyhogy most jobb híján egy kicsit variáltak a dolgokon. Lejjebb került a nappali menetfény, átalakult a lökhárító, új a hűtőrács-betét. A Multispace személyautó modellekhez két új fényezés is választható, a Cumulus és a Moka szürke.
Már a forgalmazás júniusi rajtjától elérhető a tolatókamera és az első parkolóradar, az igazi nagy újdonságokra novemberig kell várni: ekkor lesz elérhető a koccanásgátló és a 7 colos érintőképernyővel rendelkező fejegység. Utóbbi okostelefon-tükrözést és navigációt is tud, a Berlingo esetén a szellőzést a megszokott gombokkal és kapcsolókkal lehet majd vezérelni.
A motorkínálatban nagy újdonság, hogy immár BlueHDi motorokkal adják a Citroën Berlingo-t, az 1,6 literes négyhengeres 75, 100 vagy 120 lóerővel kérhető, utóbbi esetben 6 fokozatú a kézi kapcsolású váltó. A középső teljesítményszintnél elérhető robotváltó hatfokozatú. Az akkumulátoros-elektromos Berlingo EV megjelenése is megújul, a technikához nem nyúlnak, azaz a 67 LE/200 Nm teljesítményű villanymotorral szerelt haszonjármű (szabványos) hatótávolsága maradt 170 km, csúcssebessége 110 km/h.
A felfrissített Berlingo-ra egyébként a Mountain Vibe elnevezésű tanulmánnyal hívják fel a figyelmet, amelynél szemmel láthatóan a rózsaszín szín fokozott használatával próbálják megteremteni a kaland érzetét, amelyet még tovább fokoz, hogy a nem hajtott hátsó kerekekre is szereltek hóláncot.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!