Tizenegy év nagy idő a japán autógyártóknál, ezért is meglepő, hogy a Mitsubishi nagy méretű egyterűje, a Delica is épp csak egy modellfrissítést kapott ennyi idő után, az ajtók, a sárvédők és a tetőlemez nem változott az átalakítás során, csak az orr és a far megjelenését igazították az aktuális márkaarculathoz.
Ez a jelen állás szerint a Ladától ellopott X-arc megjelenését jelenti, itt azonban nincsenek vastag krómlécek, helyette az óriási hűtőrács kap krómozott finist. Van sportos megjelenésű kivitel is, amelynél a hasmagasságot nem csökkentik, épp csak a műanyagok lógnak egy kicsit mélyebbre, a hátfalon a szélső piros lámpákat átlátszó műanyagburkolat köti össze. A műszerfal nem változott érdemben.
Továbbra is alapfelszerelés az összkerékhajtás, azonban mostantól kezdve már nincs benzinmotoros kivitel, egyedüliként a Mitsubishi saját fejlesztésű, 2,2 literes változó szelepvezérléses dízelével adják a Delica D:5-öst, a 145 LE teljesítményű és 380 Nm nyomatékú motor károsanyag-kibocsájtását AdBlue befecskendezéssel csökkentik (ez az első Mitsubishi SCR-katalizátorral), a váltó pedig nyolcfokozatú automatikus.