Nem a szerződésben szereplő autót szállította le egyes megrendelőknek a Jaguar, de azon kívül, hogy nagyon sajnálja a dolgot, nem kínál megoldást. Arról van szó, hogy a 2018 júniusában bejelentett modellév-frissítés során modernebb fejegységet kapott az autó, azonban számos példányt még e nélkül készítettek, és ezek közül jó néhányat értékesítettek is, mire ez kiderült.
Nincs a fedélzeten a 4G-modemen keresztül kommunikáló wifi, a mesterséges intelligenciának kikiáltott Smart Settings nevű algoritmus, vagy a Pro Services csomag (többek között webböngésző, élő közlekedési információk/időjárás, navigációs szolgáltatások, műholdkép, Map Care térképfrissítés), illetve ezeknél az autóknál nem elérhető az Android Auto és Apple CarPlay csatlakozási lehetőség. A Jaguar azt mondja, ezt nem lehet se szoftverfrissítéssel, se hardvercserével orvosolni, azon kívül, hogy nagyon sajnálja, a márkakereskedésben elkölthető 600 dollárral próbálja jobb belátásra bírni az érintett ügyfeleit. Azért ennél kicsit nagyobb értéket képvisel (értsd többet fizettek ennél a semmiért) a kihagyott felszerelések sora, úgyhogy szinte biztosra vehető, hogy hamarosan kártérítési per(ek) indulnak majd a Jaguar ellen, hiszen nem az adásvételi szerződésben meghatározott autót szállították le.