Oroszországban az egyszerű kínálat tagja az Audi A8L Security páncélautó, úgy tűnik kellően nagy az igény az ilyen extra védelmet nyújtó járműre. A ragasztott ablakok vastag keretén kívül semmi nem árulkodik a páncélozásról, amely egyébként VR10-es szintű üvegeket jelent, egyébként VR9-es szintű a védelem – 10 méterről kivédi a 7,62-es lövedékeket, illetve a megerősített padló a kézigránátoknak is ellenáll.
Az ablakok nem leengedhetőek, a külvilággal hangszórón keresztül lehet kommunikálni, a tűzoltórendszer a motortérbe, tankba, a kerékjáratokba és a padló alá juttat szükség esetén oltóanyagot; a hangrendszer és az oltóanyag-palackok foglalják el a csomagtartót, illetve itt található a frisslevegő-tartály is, amivel pár percig lehet függetleníteni a levegőellátást a külvilágtól – érzékelő automatikusan aktiválja ezt a rendszert. A meneküléskor kilőtt kerekekkel még 80 km távolságra képes eljutni az Audi A8 L Security, ami azért különleges, mert a páncélozás miatt a jármű tömege alaphelyzetben is 4 tonna!
Mintegy 400 órás munkával építik át az autót, amely során az S8-as 571 lóerős/800 Nm-es motorját kapja a páncélautó, amelynek extráktól függően 3950-4215 kg a saját tömege, a megengedett össztömeg pedig 4450 kg; ezek ismeretében egész jó eredmény a 6,3 másodperces 0-100 km/óra sprint és a 210 km/óra csúcssebesség. Az Audi 13,1 l/100 km-es szabványos átlagot ad meg, illetve azt, hogy csak Euro 5-ös tisztaságúak a kipufogógázok, utóbbi miatt az EU területén nem lehet forgalomba helyezni az Audi A8 L Security-t. Az 55 millió rubelbe (247 millió Ft) kerülő autónál is lehet még extrákat kérni, a vészkijárat-rendszert, azaz az ajtókat gombnyomásra lerobbantó tölteteket alapáron adják.