Ahogy a C4 Cactusnál már megtapasztalhattuk, a Citroën profin űz tréfát a mai szabadidő-autókból, ezt a karakteres külsőt pedig most a kisautójára is ráhúzta a francia cég. Az új C3-as már rendelhető a hazai márkakereskedésekben, a választék átlátható: egy benzines- és egy dízelmotor van, igaz, rögtön 5 teljesítményszinttel.
Az alapmodellbe 68 lóerővel kerül az 1,2-es háromhengeres, a középső Feel szinten 150 ezer Ft ráfizetésével már 82 lóerő lesz a teljesítmény, a 110 lóerős turbós változat most még csak 6 fokozatú automatikus váltóval kérhető. Az 1,6-os BlueHDi dízelnél alapból 75 lóerő a teljesítmény, a Shine csúcs-szinten 400 000 Ft megfizetésével lehet kérni a 100 lóerős változatot.
A piaci bevezetés alkalmából az alapmodellből 200 ezer, a többiből 300 ezer Ft engedményt ad a forgalmazó, így a legolcsóbb Citroën C3-ast már 2 990 000 Ft-ért meg lehet kapni, a dízelért legalább 4 050 000 Ft-ot kell fizetni. Már a Live alap szinten is van hat légzsák, sávelhagyás- és fáradtságfigyelő, táblafelismerő és tempomat is. Mindössze 300 ezer Ft a felára a középső Feel szintnek, ahol már rádiót, légkondicionálót, fekete kerékjárat-íveket, LED-es menetfényt adnak. A csúcs Shine szint felára 500 ezer Ft, ezért fekete tetőt és tükörházakat, Airbump betéteket (felár nélküli extraként le lehet mondani ezekről), érintőképernyős fejegységet kap a vásárló.
Az alap szintnél nem, egyébként kérhetőek különleges hangulat-csomagok, Metropolitan Grey, Urban Red és Hype Colorado néven, a ConnectedCAM nevű beépített fedélzeti kamera feláras, Feel-szinten 235 000, Shine-szinten 157 000 Ft a felára.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!