Két generáció után szakít a cuki gömbölyű megjelenéssel a Nissan Micra, a kémfotók alapján a szabadidő-autókon alkalmazott lendületes kinézetet kapja a következő generációs modell, amely igazi európai típus lesz.
A Párizsi Autószalonon leplezik le az újdonságot, amelynek a sorozatgyártása még az idén megindul majd a Renault flinsi üzemében, ahol a Clióval közös gyártósoron készül majd. A konszern B0 padlólemezére váltásból az is következik, hogy bő arasznyival lesz hosszabb a jelenleginél az új Micra, amely szolgáltatásaiban és motorkínálatában is igazodik majd francia testvéréhez. A saját 3 hengeres (szívó- és kompresszoros) helyett a franciák 1,2-es négyhengerese, illetve a 0,9-es háromhengeres turbó kerül majd a motortérbe meg az 1,5-ös dízel, és könnyen lehet, hogy a sportosabb formához a nagyobb teljesítményű motorokat (1,2-es turbó 115 lóerővel, 1,6-os turbó 200 lóerővel) is megkapja majd a Nissan kisautója, de a piaci bevezetéskor az alapmotorokra szorítkozik a választék.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!