2021 elején indult útjára a Dongfeng konszern Mengshi márkája, első típusként az M50-est mutatták be, ami a licenc alapján gyártott Hummer H1-es helyi változata, aztán még vadabb villanyautó-tanulmányt prezentáltak. Az M-Terrain-re még várni kell egy keveset, addig is itt a Mengshi márka második autója, amely szintén amerikai recept alapján készül.
Egy meglehetősen nagy méretű alvázat készítettek (5,85 vagy 5,97 méteres hossz, mindkét esetben 3,4 méteres tengelytávolság) körben kettős keresztlangőkaros, független felfüggesztéssel, erre szimpla- (3 ülés) vagy duplafülkés pickup (6 ülés), illetve terepjáró (2+2+3 ülés) karosszériát építenek fel. A hasmagasság meghaladja a 40 centit, a gázlómélység alapesetben 80 centi. Modern a belső, a klímapanel fizikai kapcsolókat kapott, egyébként a nagy méretű központi képernyőről vezérelhetőek a fedélzeti rendszerek, extraként éjjellátó is kérhető, meg terepmintás abroncsok, elektromos csörlő.
Első körben a Cummistól származó 6,7 literes turbódízellel adják a Menshi MS600-ast, ennek teljesítménye 314 LE, nyomatéka 1050 Nm, a váltó 6 fokozatú automatikus. Az autó elterjedését némiképp hátráltathatja, hogy valójában teherautóról van szó, hiszen a saját tömeg 3,75-3,9 tonna, amihez 2-1,85 tonnás terhelhetőség tartozik, tehát 5,75 tonna a megengedett össztömeg.