A kémfotók után itt vannak a hivatalosak is a Citroën jövőbeli csúcsmodelljéről, amely tanulmányként Numéro 9, azaz 9-es számú nevet kapta, a sorozatgyártásban majd DS9-ként jelenhet meg. A legfontosabb eltérés a Metropolishoz képest: ez már szériaalkatrészeket használ.
A látványos karosszéria 4,93 méter hosszú, 1,94 méter széles, a tengelytávolság 3 méter. A Citroën azt javasolja, a forma következő részeit véssük jól emlékezetünkbe (mert hamarosan viszontlátjuk őket egyik-másik DS újdonságon): hűtőrács és LED-es fényszórók, tető, és a C oszloptól hátrafelé közös felületet alkotó oldal/hátsó ablakok.
Nem említik külön, de a tanulmány műszakilag is közel áll a sorozatgyártáshoz. Az első tengelyt az 1,6 literes, 225 lóerős benzines turbómotor hajtja, hátul meg egy 70 lóerő/200 Nm teljesítményű elektromotor. A rendszerteljesítmény 295 lóerő, ami 5,4 másodperces 100-as sprintet eredményez, 1,7 l/100 km-es szabványos fogyasztással.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!