Komolyan foglalkoztatja a Daihatsu mérnökei a Copen roadster utódlása, amir a legjobb bizonyíték a Tokióban bemutatkozó D-X tanulmány. Ez a cég legújabb fejlesztésű, kéthengeres turbómotorját kapja, a gyártási költségek alacsonyan tartása végett a fetűnő karosszéria műanyagból készül, és úgy alakították ki a hátsó részt, hogy minimális átalakítással lehessen a kupé- és roadster változatokat készíteni.
A Pico egy olyan, motorkerékpár és autó közöti átmeneti közlekedési eszköz, mint a Suzuki Q-Concept, vagy épp a Renault Twizy. Azokhoz hasonlóan ez is csak tanulmány, de előbb-utóbb biztos lesz belőle valami kézzelfogható alkotás. Itt is egymás mögött foglal helyet a vezető és egy szem utasa, a hajtásról elektromotor gondoskodik.
Az FC Sho Case, azaz cipősdoboz nevű jármű nem is annyira autó, mint egy mobil tévékészülék. Persze a régebbi, képcsöves korszakból, hiszen a guruló téglában helyet kellett találni a tüzelőanyagcellás energiaforrásnak, meg az elektromos meghajtásnak is.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!