Tizenöt évvel ezelőtt dobta piacra első V jelzésű autóját a Cadillac, anno azzal a céllal alapították meg ezt az almárkát, hogy a különösen nagy teljesítményű autóknál használják. Ennek azonban vége, a jövőben a normálistól kicsit sportosabb (spoilerkészlet) autók is ezt a jelölést kapják majd. A változást jól jelzi a két legújabb modell, a CT4-V és a CT5-V.
A CT4-V motorterébe 2,7 literes négyhengeres turbó kerül 320 lóerővel (500 Nm), a váltó tízfokozatú automatikus. A hátsókerékhajtású változatnál sperrdifit és elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást is adnak a nagyteljesítményű nyári abroncsok mellett, az összkerékhajtású hagyományos lengéscsillapítókat és fékezéses differenciálzárat kap, a gumik négyévszakosak.
A CT5-V-ben az egyébként is választható, 3,0 literes V6-os biturbó kerül 355 lóerővel (542 Nm), a váltó tízfokozatú automatikus. Itt a hátsó- és összkerékhajtású modell is elektronikusan vezérelt lengéscsillapítást kap, a differenciálzárak elektronikusak. A CT4-V és CT5-V is Brembo fékeket kap az első tengelyen, a fékszervo elektromos.
Nincs egyébként minden veszve, hiszen a jövőben is lesznek majd különösen nagy teljesítményű V modellek a Cadillac kínálatában, úgy próbálja nyugtatni a rajongókat a gyártó, hogy a Detroit Grand Prix versenyen álcázva megmutatta a forró CT4-V-t (a hírek szerint 450+ lóerős V6-os biturbót kap) és a CT5-V-t (550+ lóerős V8 biturbó), amelyek majd jövőre lesznek megvásárolhatóak.