Kifejezetten a brazil és argentin piac számára készítették el 2015-ben a Renault Sandero R.S. 2.0 nevű forró ferdehátút, a kisautó orrába 2,0 literes szívómotort szereltek és ezzel nagyjából a végére is értünk a módosításoknak, mivel a hasmagasságot nem csökkentették érdemben. Most azonban véget ért ennek a forró ferdehátúnak a pályafutása, jövőre szigorúbb károsanyag-kibocsájtási szabályok lépnek életbe Brazíliában, és már nem éri meg ezekhez igazítani az autót. 6 év alatt mindössze 4600 példány készült, a klasszikus személyautók népszerűsége csökken Dél-Amerikában, a generációváltásig hátralévő 2-3 évben pár száz darab eladására van kilátás.
A Renault Sandero R.S. Finale limitált széria 100 darabot jelent, a műszerfalra kerül egy sorszámos jelvény, ezenkívül a vásárlók egy ajándékcsomagot kapnak Renault Sport kulcstartóval, pénztárcával, kulaccsal és sapkával. A jövőben már csak a helyi kedvező adószabályokhoz illeszkedő 1,0 literes szívómotorral (79/82 LE benzinnel/alkohollal) lesz megvásárolható a Renault Sandero és Logan Dél-Amerikában.