Nem éri meg az aktuális előírásokhoz igazítani az 1984 óta gyártott Omni nevű buszlimuzint, így 34 év után búcsúzik az olcsó személyszállító. 2018 októberéig 15,7 milliót értékesítettek a hetedik generációs Suzuki Super Carryn alapuló, 5-8 személyes belső térrel kínált járműből. Indiában április elejétől kötelező a blokkolásgátló az autókba, július 1-től már vezetőlégzsáknak is kell lenni a fedélzeten, ezeket a felszereléseket pedig már nem lehet gazdaságosan beépíteni az 1984 óta gyártott típusba. India nem marad olcsó személyszállító nélkül, hiszen a tizedik generációs Carry-n alapuló (nálunk teherautóként forgalmazták ezt a modellt) Eeco megkapja a szükséges biztonsági felszereléseket, és jövő április 1-jével már az Euro VI-nak megfelelő BS-VI-os tisztaságú motort is. A Maruti Omni 282 777-287 553 rúpiába (1,16-1,19 millió Ft) került, a legolcsóbb Eeco 355 ezer rúpiát (1,46 millió Ft) kóstál.
Búcsúzik a rangidős Suzuki
2019. Április 04. 23:50