A 2017-ben piacra dobott C5 Aircross szabadidő-autó egyik jellegzetessége volt a vízszintesen kettéosztott fényszóró, amelytől búcsúzunk a modellfrissítésnél, helyette teljes méretű LED-es fényszórókat kap a típus jellegzetes formájú menetfényekkel, a hűtőrács helyén lévő műanyagbetétben pedig apró LED-es pontok vezetnek a korábbinál nagyobb méretű, krómmal keretezett fekete márkajelzésig. Átalakult a lökhárító kialakítása, látványosabb felnik jelennek meg a kínálatban, átalakul a hátsó lámpák betétje is.
Úgy alakítják át a műszerfalat, hogy annak közepén szabadon álló, 10 colos képátlójú érintőképernyőt helyeznek el, a szellőzőnyílások alacsonyabbra kerültek. Új a középkonzol, ahol azért még mindig találunk dedikált szellőzés-kapcsolókat, az előválasztókar helyét apró kapcsolók veszik át, van üzemmódválasztó is, és több tárolóhely és egy második USB-csatlakozó is van a két első ülés között. Az új első üléseknél 15 mm-rel vastagabb szivacs teszi kényelmesebbé az utazást. A Citroën C5 Aircross műszaki részleteit még nem közölték, könnyen lehet, hogy ez a típus is megkapja a nagyobb kapacitású akkumulátort használó plug-in hibrid hajtást.