A világ legkisebb autógyártója – alvázszám-kiadási joggal rendelkezik -, a német Ruf Genfben prezentálta az RGT8-as modelljének legújabb változatát. Ennél már kompresszort is szerelnek az autó farába épített V8-as (!) motorra.
A Porschétól vásárolt csupasz karosszériába egy, szintén a Porschétól vásárolt V8-as motort (Cayenne, Panamera) építenek, amelyet azonban nem turbó- hanem mechanikus feltöltés segítségével erősítenek meg.
Az eredmény 550 lóerő, a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású. Ez utóbbi és a tény, hogy a hátsó tengely mögé épített V8-as miatt farnehéz az autó, csak nagyon jó sofőrök számára teszi érdekessé az RGT8-ast.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!