Továbbra is a Mercedes-AMG gyártmánya az AstonMartin DBX-be kerülő 4,0 literes V8-as biturbót, de most a brit mérnökök alaposan átnézték a konstrukciót, hogy kihozzák belőle a maximumot, egészen pontosan 157 lóerővel és 200 Nm-rel nagyobb teljesítményt. Ahogy a névből is látszik, az Aston Martin DBX707-est hajtó erőforrás teljesítménye 707 lóerő, maximális nyomatéka 900 Nm.
Ahhoz, hogy ezt a hatalmas teljesítmény a hajtáslánc is tartósan elviselje, a 9 fokozatú váltónál nem hidrodinamikus, hanem duplakuplungos tengelykapcsolót használnak, ennek sokkal gyorsabb működése és a rövidebb, 3,07-es végáttétel is kellett ahhoz, hogy a 0-100 km/óra gyorsulás ideje 1 másodperccel csökkent, mindössze 3,3 másodpercig tart. Mindezt egy 2245 kg tömegű szabadidő-autó produkálja, szóval a fékrendszert is fickósabbra cserélték, az elöl 420, hátul 390 mm átmérőjű karbon-kerámia féktárcsák előnye még, hogy a rugózatlan tömeg 40,5 kg-mal csökkent.
Az összkerék-hajtás vezérléséhez nem nyúltak, üzemállapottól függően továbbra is akár a nyomaték 100%-át tudja hátra küldeni a rendszer, a fékszervo méretének módosításával javítottak a fékpedál-érzeten, újraprogramozták az elektronikus differenciálzárakat a kanyarvételi tulajdonságok javítása érdekében, és az új hangolással a légrugózás is jobban ellenőrzi a karosszéria mozgását. Mivel az Aston Martin márka számára méltóságon aluli, hogy elektronikus menüponttal letudja a dolgot, átalakították a középkonzol alsó részét, ahol elfér az új üzemmódválasztó, amivel például a Race Start állást is kiválaszthatja a sofőr, és külön kapcsolót kapott az aktív kipufogó-vezérlés, hogy ne csak a különféle sport-módokban legyen hangos az autó.
Könnyen felismerhető az új első lökhárító, ahol maximalizálták a légbeömlő méretét, nem csak a motornak, de a fékeknek is jut innen hideg levegő, markáns légterelő csökkenti a kocsi alá jutó levegőmértékét. Hátul megnövelték a tetőspoiler méretét, a diffúzor-betét azért hízott, mert nagyobb átmérőjűek a kipufogó-végződések, és csak így fértek el. Az utastérben alapáron járnak az első sportülések, de felár nélküli extraként kérheti az ügyfél a normál üléseket, alapesetben Alcantara, egyébként fél-anilin bőrkárpit borítja a felületeket. Szériában sötétkróm karosszériadíszeket kap az Aston Martin DBX707, extraként fényes króm vagy karbon is elérhető.