Óvatosan nyúltak a Fiat brazil fejlesztőközpontjában dolgozó mérnökök az Uno-hoz, amíg korábban a teljes első lökhárító a karosszéria színére volt fényezve, most már van egy fekete betét, a hátsó lökhárítóban lévő fényezetlen fekete betét formája is átalakult.
Az igazán nagy újdonság belül található, ahol teljesen kicserélték a műszerfalat annak köszönhetően, hogy extraként nagy képernyős navigáció is rendelhető. Ezzel párhuzamosan a korábban a középkonzolon lévő ablakemelő-kapcsolókat is az ajtókárpitra költöztették, és ezzel együtt immár felár ellenében hátsó elektromos ablakemelők is kérhetőek. Az átalakított műszeregység a Fiat 500-as digitalizálása előtti darabra emlékeztet – illetve a csúcsmodelben már egész modern az információs kijelző, ahogy az a képen is látható.
Technikailag annyi a változás, hogy a korábban csak az 1,4 literes motorhoz adott motorleállító immár az 1,0 literes négyhengeresnél is alapáras felszerelés, ezzel a 2015-ös Fiat Uno az első brazil autó, amelynél széria ez. Azt nem árulták el, hogy mennyivel csökken az átlagfogyasztás, csak annyit mondanak, hogy azokban a nagyvárosokban ahol csak araszol a forgalom, akár 20 százalékos megtakarítást is el tudnak érni a vásárlók, akiknek nem kell attól megijednie, hogy leáll a motor, hiszen kuplungolásra újraindul. Ez nem hiba, hanem normális működés.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!