Előre szabadkozik a BMW, hogy a vásárlók semmi hátrányát nem érzik majd annak, hogy 2017 novemberi gyártástól kezdve már nem karbon, hanem acél kardántengellyel készülnek majd az M3 és M4 típusok. A változást az indokolja, hogy a közeljövőben a benzines turbómotorokhoz is részecskeszűrőt szerelnek, és a karbon kardántengely nagy átmérője ezt nem teszi lehetővé, ezért váltanak a keskenyebb acél darabra. Utóbbi tömege magasabb, kérdés, hogy a lendkerékből vagy a féltengelyekből vesznek-e el ennyit annak érdekében, hogy megmaradjon a remek gázreakció? Egyelőre egyébként még nem kerül bele az autókba a részecskeszűrő, most még csak előkészítésről van szó. A jelenlegi, szám szerint ötödik generációs M3/M4 modell egyébként nagyon sikeres, eddig 68 ezer példányt értékesítettek belőlük.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!