Nem az egyszerűbb utat választotta a bolgár Modern Classics műhely a Porsche 911-es akkumulátoros-elektromos átépítéséhez, hanem a jobb megoldást: egy BMW i3s teljes hajtását építették be a sportkocsiba, így fékenergia-visszatermelés és villámtöltés (50 kW) is könnyíti a használatot. Mivel a BMW elektromos rendszere integrált, a hajtással együtt a kényelmi extrákat is átvették, azaz ott az iDrive vezérlő az ülések között, a modern klímaberendezés gondoskodik az utasok kényelméről és a navigáció se hiányzik, illetve blokkolásgátló és menetstabilizáló is van a fedélzeten.
Nem közölték az átalakítás árát, de azt igen, hogy egy motor nélküli autót vettek alapul, a karosszérián dolgozni kellett egy kicsit, és mivel ez a reális szituáció egy 30-40 éves kiindulási alapnál, egyedileg fogják minden esetben megállapítani a végösszeget. De mit is kap az ügyfél? A BMW 42,2 kWh kapacitású akkumulátora 200 km-t meghaladó hatótávolságot biztosít a sportkocsinak. A 184 LE/270 Nm teljesítményű hajtómotor azt tudja, mint a nyolcvanas évek elején a 911-es eredeti boxermotorja, a 0-100 km/óra gyorsulást 6,8 másodperc alatt tudja le a Modern Classic elektromos Porsche 911-ese, a csúcssebesség elektronikusan korlátozott 160 km/óra.