Eleinte arról volt szó, hogy az Euro 6d-TEMP előírás miatt a meglehetősen rétegmodellnek számító Ford Ranger Raptor pickupnak mi az észak-amerikai változatát kapjuk meg (2,3 literes EcoBoost), most, hogy hivatalosan is bejelentették a forgalmazás megindulását, kiderült, hogy mégis a Távol-Keleti változat jön Európába, a 2,0 literes biturbó dízellel.
Az EcoBlue motorcsaládba tartozó négyhengeres 213 LE/500 Nm teljesítményű, egyedüliként tízfokozatú automatikus váltóval kínálják. Az alapkivitelhez képest tulajdonképpen minden alkatrészt módosítanak, hiszen nagy sebességű terepjárásra optimalizálják az alvázat, a felfüggesztést és a karosszériát is – utóbbinál a kerekeknek hagynak extra mozgásteret.
A 17 colos felnikre kifejezetten a Ford Ranger Raptorhoz kifejlesztett BF Goodrich 285/70-es abroncsokat szerelnek, a bütykös profil mellett különösen megerősített oldalfal ezek jellemzője. A padlót egyébként 2,3 mm vastag, nagyszilárdságú acélból készített védőlemezzel borítják.