Az első Mercedes-Benz 300 SL belsejét akarták megidézni a formatervezők, ezért készítettek erős vízszintes tagolású műszerfalat kis méretű kerek szellőzőnyílásokkal, de aztán közbeszólt a technika, egészen pontosan a márka által újabban élére állított hatalmas méretű érintőképernyő, amivel kiváltják a fizikai kapcsolókat. Újdonság az S- és a C-osztályhoz képest, hogy jelen esetben billenthető lesz a kijelző annak érdekében, hogy minden esetben jó legyen a leolvashatóság.
A 2+2 üléses utastér-elrendezés leginkább biztosítástechnikai szempontokból készül (sok nagy piacon a kétszemélyes sportkocsik „veszélyes” besorolást kapnak, míg a négyszemélyesek jóval kedvezőbb díjat fizetnek), a hátsó ülés használatát legfeljebb 1,5 méteres magasságig ajánlják, egyébként a szélfogó rögzítésére és egy golfzsák szállítására lehet használni. Az elektromos rendszert, beleértve az MBUX digitális segéd menüit az AMG szakemberei készítették, így ott lesz majd Performance, azaz teljesítmény és Track Pace, azaz köridő funkció is, de azt csak a világpremiernél árulják el, hogy ezek mit is jelentenek majd.