A Rezvani műhely hagyományosan meglévő konstrukció átruházásával készíti el a Beast nevű autóját, a sort az Ariel Atom alapú roadster nyitotta, majd ezzel párhuzamosan bemutatták a Beast Alpha nevű kupét a Lotus Elise alapján. Most itt a harmadik Rezvani Beast, amelyet a Chevrolet Corvette térvázán valósítanak meg, karbonból készítik az új karosszériát, és biturbó-feltöltéssel teszik vadabbá a 6,2 literes V8-ast.
Az átalakítások jóvoltából a saját tömeg mindössze 1342 kg, és ezt 1014 lóerő mozgatja, így 2,5 másodperces 0-96 km/óra gyorsulást ígérnek, és hogy 9,6 másodperc alatt futja a negyedmérföldes távot az autó. Ebben a fürgeségben azért a jól tapadó Michelin Pilot Sport Cup 2 R abroncsoknak is szerepük van. Az utastérben már egyértelműen felismerhető a kiindulási alap, hiszen itt csak átkárpitozzák a meglévő elemeket és levágják a kormány felső karimáját.
Ahogy az a Rezvani többi autójánál is lehetőséges, a Beast is kérhető páncélozással (55 000 dollár) illetve az ilyen járműveknél hasznos kiegészítőkkel, úgymint defekt esetén is járóképes (katonai szabvány) abroncsok, füstfelhő az üldözők lerázására, elektromágneses impulzus elleni védelem, hőkamerás éjjellátó, borsspray-szóró az autót támadó tömegek elleni védelemként. Utóbbi extrák felára 45 000 dollár. Egyébként 485 000 dollár a Rezvani Beast indulóára, ami így 7-szer drágább, mint a kiindulási alapot jelentő, 68 300 dollártól megvásárolható Chevrolet Corvette.