A Stellantis CMP alapjára építették fel a Jeep Avenger nevű kisautót, amely 4076 mm-es hosszával az európai újautó-piac ötödét jelentő kategóriában indul harcba a vásárlókért. A Párizsi Autószalonon még az akkumulátoros-elektromos változatot állítják csak ki, de a sorozatgyártás megindulásakor már belső égésű motorral is készül az újdonság a lengyelországi Tychy-ben, a piaci bevezetésre készülő 1st Edition limitált széria Olaszországban és Spanyolországban már kezdettől fogva választható lesz az 1,2-es turbómotorral, a többi piacon pár hét-hónap türelemmel kell lenni.
Mától november 30-ig lehet rendelést leadni a Jeep avenger 1st Edition-re, amely sárga, ezüst vagy sötétszürke színben választható, a tető minden esetben sötétszürke, 18 colos felnik, sötétített hátsó ablakok járnak hozzá. Az utastérben a többszínű hangulatvilágítás, a 2 darab 10,25 colos kijelző és a sárga díszvarrással feldobott fekete színű feláras ülések teszik egyedivé a nyitó szériát. Már az első példányok vásárlói is szabadon csemegézhetnek a Mopar tartozékok között, az Avengerhez kezdettől fogva több mint 100 darabos programot kínálnak.
Több autóban már bejelentették, de először majd a Jeep-ben lesz megvásárolható a Stellantis legújabb akkumulátoros-elektromos hajtása, ami 156 LE/260 Nm teljesítményű hajtómotort és 400 voltos feszültségű, 54 kWh kapacitású akkumulátort használ. A szabványos hatótávolság 400 km, a fedélzeti töltő 11 kW-os, 100 kW-os villámtöltésre van lehetőség. A CMF műszaki alap elsőkerékhajtásra lett kialakítva, ennek megfelelően a Jeep Avenger is ilyen hajtással jön, de a Párizsi Autószalonon azért kiállítottak egy összkerékhajtású tanulmányt is.
A Jeep Avenger 4×4-ről azt mondják, hogy abból idővel majd sorozatgyártású autó lesz, de még nagy vonalakban se pontosítják az időrendet. Az akkumulátoros-elektromos hajtást egészítették ki hátsó hajtómotorral, amelynek teljesítményéről nem árultak el részleteket.
Ezzel párhuzamosan nagyobb méretű kerekeket és ebből következően kiszélesített kerékjáratokat is kapott az Avenger 4×4 tanulmány, amelynek így 200 mm fölé nő a hasmagassága, javulnak a terepszögek (első 21°, rámpaszög 20°, hátsó 34°). Új elem még a tetőcsomagtartó, amely beépített övek segítségével még terepen is stabilan megőrzi a rakományát.