Nemsokára megindul Japánban a Mazda MX-30-as kompakt szabadidő-autó forgalmazása és gyártása, ezzel párhuzamosan jelentették be, hogy az Európában kínált villanymotoros változat mellett hagyományos, lágyhibrid benzinmotorral szerelt változatot is gyártanak majd.
Ugyanarról az indítógenerátorral ellátott 2,0 literes szívómotorról van szó, amit a testvérmodellekben – Mazda3, CX-30 – is használnak, tehát a teljesítmény 150 lóerő, a maximális nyomaték 213 Nm. A gyári fotókon a villanyautónál is használt középkonzolt látni, tehát várhatóan csak automatikus váltóval adják a benzinmotort, amelyet azon földrajzi régiók számára tartanak fenn, ahol az akkumulátoros-elektromos kivitel nem életképes. Ez azt jelenti, hogy mifelénk nagy valószínűséggel nem lesz megvásárolható a benzines Mazda MX-30, nekünk be kell érnünk majd a jövőre választható Wankel-motoros hatótávnövelővel, amellyel kisebb akkumulátor mellett is 700 km-es hatótávolságot lehet majd realizálni egy feltöltéssel.