A Bentley Continental legnagyobb hátránya, hogy az Audi-technika miatt a biturbó W12-es motorja az első tengely előtt található, ami miatt közel sem ideális a tömegeloszlása. Valószínűleg ezt próbálták meg helyrehozni az itt látható átépítéssel, amelynél 50 centivel (!) nyújtották meg az autó orrát úgy, hogy előrébb vitték az első tengelyt.
De ennyivel nem elégedtek meg, hiszen nem csak az autó orrát szabták át, a hátsó részen is módosították a vonalvezetést – a négy kerek hátsó lámpa miatt erőteljesen hasonlít az eredmény a Ferrari 612 Scagliettire. Ezen kívül 2,06 méter szélesre növelték a karosszériát keresztirányban. A belső térhez nem nyúltak, ott a Bentley Continental szériaállapotú műszerfalát látjuk.
Először 2013 júniusában helyezték forgalomba ezt az autót Spanyolországban, most pedig alig 338 km-es futásteljesítménnyel kínálják eladásra – 350 000 eurós áron. A 104,4 millió forintért az egyedi megjelenés mellett még egy 700 lóerőre növelt teljesítményű W12-es erőforrásnak örülhet a jövőbeli tulaj, és erre szükség is van a 2,4 tonnás saját tömeg miatt.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!